понеділок, 30 грудня 2019 р.

                     С Новым 2020 годом!!!
 












ЗАГАДКОВА НІЧ
Тиха ніч святкова
припливла до хати
і біля ялинки
стала чарувати:
засвітила зорі –
ялинкові свічі,
заховала радість
поміж пишні віти,
радість довгожданну,
рідість Новорічну.
МОЯ ЯЛИНОЧКА

           К. Перелісна
                                                         Ялиночко зеленая,
                                                        Ялиночко моя!
                                                        Яка ж бо ти гарнесенька,
                                                         Яка ж бо ти мала!
Тебе я навіть ручками
Навколо обійму
І з гілочки Снігуроньку
Погратися візьму.
Не гнівайся, ялиночко!
Я тільки лиш на мить!
Я хочу ту Снігуроньку
Колядки научить!






         ХХХ

Який на колір рік Новий?
Він білий мов сніжинка!
Який на колір рік Новий?
Сріблястий мов льодинка!
Який на колір рік Новий?
Рожевий він мов кулька!
Який на колір рік Новий?
Прозорий мов бурулька!
Який на колір рік Новий?
Мов золота перлинка!
Який на колір рік Новий?
Зелений мов ялинка!
Він жовтий, синій, різних барв
Мов сонце, небо, зорі!
Він щастя колір увібрав,
До ближнього любові!
Він барви миру та добра,
Мов райдуга, тримає
До тих, хто на Землі життя
З людьми своє єднає!

ПІСЕНЬКА ЗЕЛЕНОЇ ЯЛИНКИ
С. Гордієнко
В ніч новорічну
Падає сніг,
Вдома лунає
Радісний сміх.
В небі кружляють
Зірки золоті,
Наче танцюють
В напівзабутті.
Срібна ялинка
Голками тремтить.
Свята чекає —
Ні хвильки не спить!
Бо о дванадцятій
Гість дорогий
Прийде в оселю —
Рік молодий!
Щастя з собою
Цей гість принесе.
Року новому
Радіє усе!

Немає коментарів:

Дописати коментар